torsdag 31 mars 2011

Mitt liv ÄR åt helvete

När en extremt bra vän får reda på att man gillar den så är det åt helvete..
Han kollar inte på mej, pratar inte med mej bara går förbi mej och är där känns fett jobbigt..
Försöker komma över det men det är svårt, det kanske var meningen att de skulle bli såhär..
trodde att jag visste vad kärlek var men efter att jag träffat dej så visste jag att jag hade grymt FEL!.. han verkar inte förstå att han är så jävla underbar. jag förstår inte att det skulle bli såhär, FAN...
Jaja nog om mina problem och försöka skriva någonting vettigt om mitt underbart intressanta liv, elr hur va de? Händer ingeting..
Men iaf skolan började 8 slutade 3 och hade tre timmar HK de va nice..lagade lax i ungn och potatismos, de blev skiiiit gott! Pro kocken här :D
Men nej sen hade vi musiik och jag,Aino&Hulda stack till en städskrubb och fixa en låt..den blev skit nice! Vi har bara skrivit en liten vers ännu men den e bra!
(:
Men sen hade vi typ bara nå trista lektioner och sånt..
Men for hem till mej med aino och bakade muffins..8) dom blev ganska äckliga..men jaja går att äta...stack till vestansunda ( kommer bilder i morgon) med hulda och aino och de va skojj.. vi tog extremt vackra bilder! aja de va kul till jag insåg en massa..
Men det kommer en massa nya bilder i morgon eftersom aino skulle sova 9 så hinner hon inte skicka dom idag :( men jag får dom ju iaf får väl vara nöjd..
Men ha de beest♥

gammal bild på mej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar