onsdag 30 mars 2011

Ny blogg..Hehe

Nej jag byter inte bloggar hela tiden..hmpf..hur kan ni ens tro de!
Aja skit i de..men blogger är mke lättare och snabbare än blogg.se så att jag tänkte ändra men jaja..
Den här bloggen kommer att handla om
Hästliv
träning
fotografering & lite allt möjlig..
Kanske lägger in dagens outfit nån gång och stuff..men de e upp till er läsare..
Uppdateringen kommer att vara som den e och ni får ta och leva med de!

Onsdag 30/3 2011
Först väkte mamma mej ( elr jag somna om ) så att klockan va kvart över, så fick bara lite brottom men jaja. Sov med blött hår så skulle ha plattat de men nej de han jag inte utan klottade lite smink på mej och åt en liten macka och stack till bussen. Han ganska bra endå, den va ju sen så att.
Men i skolan va de chill fast sista timmen med Susanne..så ja hade frida&jag lite kul..hehehe..jaja lite damp fick hon ju, HAHA!
men sen stack jag till stan med becca och wille men han svek oss sen så vi stack till hesburger där åsa,jocke, becca S och wille (!) väntade på oss..sen satt vi och fetta oss på glass, nomnomnom.. de va väl trevligt. typ 10 över 3 stack vi till magazin och åsa stack.. venne vart hon stack. Men jag och becca stod och pratade med anna. Efter de stack jag hem.
Ringde aino och vi stack till vestansunda. vi hade bara liiite kul..sliir.se haaha
men vi red ut och sen mötte vi mamma och aino fick skritta simmen de va kul!
Dante bebizz va såå duktig. Sen såg vi 4 rådjur (; dom va söta
Men Hade fint ni barn, kyss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar