söndag 24 april 2011

-

Nu sitter jag och är jävligt irriterad, för mina hörlurar funkar inte? Asså man hör musiken men inte vad dom sjunger -.- lite lätt störande.
men får väl ta och överleva..venne hur de kommer gå
men att idag for vi till kyrkan på familjegudstjänst, de va väl sådär. Lyssnade ju inte precis men att sen gick vi till graven och jag fotade jag blommorna de va jätte fint :')
lägger in bilderna sen när jag kommer hem.
Men jag var inne på nea's blogg ( www.neeaahh.blogg.se ) så hittade jag ett inlägg där hon skrivit om Dani shay en tjej som ser ut exakt som justin bieber!


Visst ser dom exakt ut som samma person!
Haha men hon visste inte vem justin biber var när hon klippte håret vilket hon gjorde för flera år sedan när justin inte var känd.
men jo lägger ett youtube klipp där hon sjunger! hon sjunger F1 bra!! :D


Sen såg jag ett inlägg där en kille utan armar och utan ben föreläser om livet och att man är vacker som man är och stuff..väldigt rörande faktiskt!


han är skit stark som har orkat genom hela livet och nu har han en familj och allt (:
man börjar faktiskt tänka lite efter att sett klippet..
men kolla! REKOMENDERAS!! :D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar