onsdag 6 april 2011

Hemma (:






Ja kom just hem från stallet/tränigen (:
De va väl treevligt, på stallet så borstade jag davidov och Dante och båda va snälla!
Efter en sak som hände så förstod typ davidov att jag var ledsen/nerstämd så han tryckte huvudet mot min kind och sen nedanför min hals och stod och blåste, gulle
men sen så pratade jag med honom och han var hur gullig som helst! beebis
Träningen gick inte så bra hade så himmla ont i benen och kunde inte springa! undrar bara hur det ska gå i morgon på staffetkarnevals träningen :/
Men får väl peppa med att de går över, hoppas jag..?
I skolan hände inte mke, skrev matteprov & de gick väl helt ok. Men sista frågan va helt omöjlig alltså.!.ingen klarade den, elr jo men typ 10 personer av 85 elever så hoppas dom tar bort den (:
men iaf nu så sitter jag och tänker på hur jävla dum i huvve jag är alltså! säger helt fel saker och allting går åt helvete!
Men ska ladda upp lite bilder och stuff så hade bättre än mej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar