lördag 2 april 2011

Lördag..2april?

Skit het bild på men från i sommras


Ja idag blev jag väkt av mamma typ 11.. lite för tidigt D:
Ja men kollade på tv och städa lite men vid 1 stack jag till sleipner och fixa åt masa och vid halv tre så red jag..
Gick skit i början han va hemsk alltså men sen börja jag jobba igenom honom lite och då gick det genast mycket bättre! han gick jätte fint :')
Red nästan på lång tygel! gulle alltså♥
cyklade hem och gjorde lite på Historia läxan och åt middag, parmesan pasta med nån köttblandning..gott. Efter maten stack jag till vestansunda och chilla med korna♥ älskar dom djuren! Hahaha, trött?
men sen lång rycktade jag Davidov ( Ä: uffe Eriksson ) och han va jätte snäll och sen gosade vi en stund..medans jag väntade på mamma så sopade jag HELA stallet varenda lilla hörn och allt, pust!
men de blev fint och sen for vi ut med davidov ny premiär för honom med ryttare på ryggen! Han var verkligen på tårna och lite noijsig men man måste tänka på att de va första gången på läänge! när vi kom tillbaka rycktade jag lite till och gosade ennu lite till!♥
Men när vi kom hem så kollade jag på tv och va på datorn och sen så frågade alva om vi skulle starta en blogg så nu har vi de! : www.travmeeniskorna.blogspot.com <--- kolla gärna!
Men hade beeest♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar