tisdag 5 april 2011

Skolan --> stallet 8)





Seriöst man har verkligen inget liv om man går i skola!
värsta samtalet med jörgen och klassen idag och han bah: skolan kommer alltid FÖRST!
Suck..
Men jaja i skolan va de väl chill..jag och aino och hulda e f1 på musik och skriva låtar..elr?
sen faila jag och aino lite men ja de en annan historia..
att jag va på datorn och kollade på tv när jag kom hem och stuff..sen åt jag köttbullar för att de e nomnomnom♥ Haha, jag hatar köttbulla, men dom här va skit goda nomnomnom
Men på stallet så chilla jag medans emmi jobba, buuusig jag är (:
hon stack och körde simmen så jag borstade Dante och Davidov
Båda va jäätte snälla ( som vanligt ) men sen så gick jag ut lite och fixa, efter en stund så kom emmi,simmen&astrid ( hennes hund ) som sprungit lös brevid hela vägen ( duktiga hund
♥) sen så stack hon iväg lite men hon älskar mej så att hon kom ju direkt när jag ropade :D gullhund
men nu så åt jag sallad och köttbullar till middag och nu så ska jag ut och springa en stund bara för att de e mitt "sommarlöfte" till mejsjeelv och för att de e skönt! ♥ Så jag tipsar att även om man inte orkar så far ut och gå/jogga de e skiit skönt efter åt och undertiden!
Men puss och hade gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar