onsdag 4 maj 2011

Engelska prov

Shääna (:
Just nu övar jag på engelska prov som vi har i morgon, ja ni kan ju gissa hur det går med tanke på att lyssnar på musik och e på datorn (:
Hehe, men att idag var jag i skolan och det va väl trevligt, elr så inte.
På jompan hade vi jogg<33 fan va skönt de va (((:
Men att sen for jag hem med aino och så åt jag en macka och va lite på datorn, lyssnade på musik typ på Avril Lavigne's nya skiva, älskaälska
Sen så åt jag en till macka för att jag va Hongriiig, nomnom macka nomnom
Haha, Men att halv 5 kom hulda och sen kom mamma och skjutsa oss till IP för vi hade träningsmatch mot ifk p - 99
förlorade 3-4 :( men först så spelade jag vänster ytter back och de gick piss, andra halvlek spelade jag vänster ytter mitt :D Det gick ganska bra :) Tredje halvlek spelade jag vänster ytter back igen och det gick åt helvete igen :( FAN
Jag och Hulda åkte hem med Nippe, och jag duschade as länge för det spöregnade ju när vi spelade, så jag hade typ ap kallt D:
Övade lite på engelska provet och sen så satt jag mej här (: fint
BILDER ---->