lördag 28 maj 2011

mitt konto hade blivit av aktiverat :((

Asså mitt konto hade blivit avktiverat på nått cp-it sett.. fråga inte mej så jag har inte kommit in på mitt konto på jätte länge :'(
Men iaf idag var vi till rasbo och spelade match (: vi vann med 7-0
Vår målskillnad just nu är 24-2 så vi ligger högst upp i serien (: fett nice, u know!!
men att jag och becka ( www.rebeckafoto.blogspot.com ) va liite flumm och sen flumma vi lite till med Maja ( multimaja.blogg.se) och Vilma ( chelseavilma.blogg.se ) haha,
liite galna va vi nog!
men att först så var jag vänster back och sen så bytte jag plats med becka och va vänster yttermittfält.. gick väl helt ok..var ganska nära att göra mål två gånger men hon tog den ena gången och andra gången va det en liten bit utanför, suck. men att nu ska jag och basta, nice nice fågelbajs, nej jag har inte tråkigt! hahahahahahah!?
men kolla in massa andra bloggar som e bättre nu (: puss och hade <3