onsdag 15 juni 2011

Femtonde Juni tvåtuseneelva

Sry för att jag inte bloggade igår, jag orkade faktist inte..hände verkligen igenting..
men att idag har de inte hänt så mycket..jag steg väll upp 12 typ och kolla på tv :) 
vid tre tiden så var jag med åsa och aliica..vi gjorde inte så mycket..chilla mest :D  men halv 5 for jag hem bytte om och cyklade till hanna K, jag sklle åka med henne till träningen. vi hade ganska chiill träning vi gjorde en passningsövning och sen en nertagnings övning, vi gjorde några hörnor och sen hade vi skott tävling. de va as kul! :D 
Men att nu sitter jag här och ska kanske träffa folk ikväll :) men får se d e ganska sent redan så att. :/ 
får se senare <: 
Btw så hittade jag nmitt extra tangetbord så jag har datorn på mitt skrivbord och själv sitter jag i sängen och skriver, jag tkr de e chill :) 
förut hade jag hela datan i famnen men den har fått nå fel och blir för varm så att den stängs av D: men inga bilder idag för jag har briiiiiiiiist D:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar