fredag 17 juni 2011

--> Husö/stugan..

Nu sitter jag på Färjan på väg till stugan, great? eller inte. 
A men mamma underhåller en bäbis och de underhåller mej! HAHA, hon skämmer ut sej jävligt.
amen att skit i de nu då. Idag har det inte hänt speciellt mycket. 
Vaknade nån gång haha, kollade inte på klockan :D smarto jag vet. Men att jag kollade på tv och sen plockade jag in mammas tvätt för det regnade och sen hängde jag upp den nere i källaren (a' jag e så snäll :))
ao, sen förde jag saker till aino, hoppas hon e nöjd nu.
aoaoaoaoaoaoao, vet inte vad jag ska skriva. 
ao, gick ut med hundarna, åt middag och stack ner till Långnäs. Kommer hem igen på söndag, så att jo. 
Men de e nån kanadensare som e mammas småkusin, på min stuga så att jeo blir väl engelska istortsätt hela helgen. KUL
Men att hade trevligt..kommer bilder om en stund ska bara redigera dom först :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar