fredag 24 juni 2011

Midsommar dagen :)

Trevlig rubrik jag har (a'
Men att i morse blev jag väckt av pappa klockan kvart i åtta, suck och jag orkade absolut inte stiga upp! Hahaha, jag låg i sängen halv nio..haha, jag e så jävla seg nu på sommaren :>
ao, men jag steg upp och klädde på mej, vittlinne - JC ,  Jeanstights - märkes butik i stockholm och blå kofta - Gina Tricot :) haha ni fattar kanske ingenting men att.. ni får ta och leva med de, snäll jag e (a'
Men att klockan tio startade vi från MSF hamnen och jag och pappa körde till långnäs och plockade upp mamma och hundarna. Sen for vi ut till stugan. När vi kom fram så fikade vi lite och åt lunch :) Men mamma och pappa åt rulltårta,men jag tycker inte om det så jag smälte choklad och doppade jordgubbar <3<3 Fy i helvete va gott det är!! namnamnomnom
Sen när vi hade ätit va klockan 12 men jag va så jävla trött att jag gick och la mej på soffan och somnade och sov till klockan 5 då mamma väckte mej. :) Lite purig va jag men jag piggnade i ganska fort :)
Senare så badade vi bastu och de blev värsta bråket och blablabla, men ja de redde väl upp sej ganska fort.
Vid klockan sju gick pappa och jag upp till moster för mamma hade gått lite tidigare, och sen åt vi midsommar middag :) De fanns en massa apigt gott :) bland annat : en stor  sallad, grillat lamm&entreôte&majs och potatis och en massa gottgott :) Till efterrätt så blev det rabarberpaj med jorgubbar och vaniljsås <3 det va as gott!!
Men sen satt alla och prata och en massa :) så vid halv tolv gick vi ner till stugan igen nu sitter jag här och bloggar :)
Men i morgon ska jag upp ganska tidigt igen för jag ska och segla med Kajsa ( en segelbåt en ganska stor i trä ) så det ska bli nicenice :)))))
Så hade trevloger, *inga bilder idag för jag är på pappas dator och han har inga bilder :( *

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar