måndag 13 juni 2011

nånting - 13 Juni tvåtusenelva

Aja, ni vet vad jag gjorde i morse så att, iaf d e i inlägget under :)
Men att jag stack till stallet och mockade och lagade fodret och höet, sen tog jag en promenad med Masalainen och sen så betade vi en halvtimme, eller han åt grees inte jag. Fan nu va jag så där jätte rolig igen.
Sen satt jag Masalainen i haagen och då rymmde han -.- , han har kommit på ett nytt sätt. springa mellan trådarna när man håller på att lägga fast grinden. Suck...
Men jag fick fast honom ganska lätt och sen satt jag fast grinden fort som satan. Haha
Sen fixade jag vattnet, men jag skulle ta in hestarna men d va så jäkla tidigt så jag ringde Victoria och fråga om hon kunde ta in och de kunde hon c:
Så jag cyklade hem och sen så åt jag och bytte om till träningskläder och cyklade på träning. De va väl trevligt, jag och Julina va lite flummiga som vanligt..hahahaha
men sen hade vi skott övningar :) trevligttrevligt.
men att nu har jag varit i duschen och nu sitter jag här och har väldigt tråkigt, försöker få tag på nån att va me men d e lite trögt. :(
Hade roligare än mej♥


 Mitt öga
Jag 2009 :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar