fredag 29 juli 2011

28.7.2011, Jag Älskar Dej♥

Heej :)
förlåt för att jag inte har bloggat, men har inte hunnit nu under rockoff :/ men Rock off har varit BÄST!
bästa artisten jag har sett var nog , Daniel Adams-ray & Eric Amarillo♥ 
annars har det nog varit grymt :) Jag har ju inte varit där för artisterna precis utan för alla underbara människor jag vart med, fy fan vi ni e bra! 
Men att vi har typ tjockat oss på hesburger lite hela tiden ;) tjockt som fan men jao! 
I dag blir det väl att fara till stugan och på måndag är det läger, blir väl lagom trevligt :D 
Haha, blir typ 5 året eller nånting, börjar bli tradition, haha! :D
Amen kommer längta till döds hem ;) dom flesta vet vrf :/ 
Amen har typ inget att skriva om :/ så hade bääst :)<3


( Ny dator så har inga bilder :/ ) 


tjugoåttonde Juni tvåtusenelva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar