onsdag 20 juli 2011

Snart Finland ;)

ao nu får ni en liten update innan jag far till Finland ;) vi far väl runt halv 3 -3 tiden tror jag. Vi ska liksom bara äta och packa sen sticker vi, vi far ju med egen båt för den som inte visste ;D
Idag väcktes jag 9 för att alla skulle äta frukost tsm -.- a, men jag åt typ en macka och ägg, nomnom :)
Sen chillade jag och Linn lite och sen gick vi till vattnet och skulle kolla om de va varmt, 19,5 grader :) så vi gick upp och bytte om och sen hoppade vi i vattnet! Men fy va kallt de va! de känndes typ som 15, haha. Jao sen så simmade vi lite till och sen smetade vi in oss i blålera = bra för huden! Den blir dessutom jätte len av de, Men våra föräldrar va inte precis glada :p haha Men kul va de! Men vid halv ett (kanske?) måsta dom fara hem för dom måsta va i stan klockan 2 för att hämta Filip ( linns bror ) så :/ men nu sitter jag här och väntar på maten, bloggar antagligen under resan eftersom mamma tar med sin dator♥     Pusshej :)♥♥

1 kommentar:

  1. Hej! Om du inte sett.. kolla om du blev veckans blogg! :D

    SvaraRadera