lördag 23 juli 2011

veckan's blogg vinnare!

Lite försenad Vinnare, förlåt men jag har inte fått ha datorn ;( så ja men nu har jag valt vinnare :D Och de blev en söt tjej med en jätte fin blogg, bra uppdatering och bilder :) ALLA kollar in hennes blogg genom att klicka Här! :)

A, men nu har jag kommit hem och i morgon blir rockoff! får se vem jag går med, skulle gått med gabbe, robba och nån till men de blir väl knappast de :/
men ja, de va väl kul i finland :) Vi gjorde inte så mycket, va en sväng och shoppade :)
jag shoppade en tröja, smink, skolväska och lite sånt, kommer bilder sen när jag hittar min sladd :D
sen köpte vi en åkring :) och pappa och jag testade den idag , de va askul! --> dom som inte vet vad de är så e det en ring man sätter fast i ett snöre efter en motor båt :D yepp, men har inget vettigt att skriva om så lägger in lite gamla bilder nu :) hade<3

röpplig bild på mej men jao 




Så gulligt enligt mej :)<3

1 kommentar: