måndag 18 april 2011

Förlåt

Jag har inte kunnat blogga eftersom min farfar dog i onsdags och pappa for till farmor och måsta ha med internet stickan..men nu bloggar jag snabbt på mammas dator.
Ja har inte gjort så mke men nu ska jag börja blogga eftersom jag får låna mammas dator :D
Har inga bilder på den här datorn så att ni får överleva...
Men jag är typ mitt i provperioden..GREAT?
kan inte bli bättre..
Men jag har typ varit med aino och hoppat studsmatta och jag har lärt mej rondat och komma upp och stå (((:
lite glad(: halvvägs till butterfly. sen håller jag på att lära med dubbel volt! (;
känner mej lätt bäst *nöjdpeddomin*
Sen har jag lyckats slarva bort min mobil laddare..hehe, hej (:
Känner mej lite lyckad. men asså jo.
Har inte mycket att skriva om. btw är bonden en idiot. </3
hejdå puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar