lördag 9 april 2011

Trött&skit

Gammal bild
gammalbild




Rubriken beskriver ungefär mej just nu..
Jag är trött så satan och mår skit egentligen men lever med de.
Aja nu ska vi inte gå in på sånt..igen.
Men Idag har jag sovit till klockan halv elva för då ringde aino och väckte mej, precis som alla andra lördagar -.-
Men hon fråga om jag sku komma till stalle, eftersom jag hade masa idag och sku rida men sen så blev de flyttat till klockan 4 så hon orkade inte vänta. Så de blir inga bilder därifrån :(
Men hon skulle komma med någon annan dag ist :)
men jag red på ganska lång tygel och han gick jätte fint :')<3
men sen i slutet så vägrade han böja sej i travet åt vänster..? Men i skritten gick de helt bra men jag nötte lite och tillslut gav han med sen så han testade väl bara mej..elr nått :D
fixade höet och kraften och sen stack jag hem.
gjorde lite på histora läxan men bestämde att jag fixar de i morgon ^^
Men sen läste jag en tidning som 3:orna i yrkes hade skrivit den va väl bra.
Men sen ringde mamma och sa att hon hittat en jack russel, så jag stack och mötte henne med ett koppel som vi kunde lägga på honom. Så gick vi hem och vid gammla pelles så stannade en bil och frågade om vi hittat den där hunden och vi bara jo!
Så stack hon hem med hunden.
men ja nu sitter jag här och ser på tv och slöar ^^
men puss Hade



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar