måndag 25 april 2011

Galaxy..

Tjeena
Sitter på galaxy och har skit lamt..asså jag trodde att det skulle bli en nice båt men asså det finns ingenting. Men tur att pappa hade med datorn och jag får ha den annars skulle jag fan inte klara meejj! Haha nej men steg upp tio i 6 i morse, snacka om att jag e lite lätt trött..
nej jag satt inte alls uppe alldeles för länge! Är bäst på att göra saker jag inte ska.
Men det finns inga andra stolar än i kafeét där man inte får sitta tydligen? Och i nån fucking bar som dom spelar finskt dansband i, fy fan asså det kan inte finnas värre musik!
och min hörlurar funkar ju fortfarande inte så ja vet inte vad jag ska göra..jusst nu sitter jag på golvet en bit utanför! Men jag får inte gå iväg nå långt med pappas dator. För det e hans jobb dator och stuff så att inte vet jag.
nått annat kul händer det inte i mitt liv jusst nu precis men att ska kanske rida idag och sen ska jag på träning i jomala
Men att nu ska jag väl göra något redigera bilder elr nått vet int..bloggar senare när jag ha kommit hem till in egna dator! :D hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar