onsdag 27 april 2011

Hemkommen från träningen :)

Jo att kom jusst hem från träningen :))))
Det va väl kul, som vanligt! Men i övningarna gick de skit men sen i matchen då gick det jätte bra :)) hade flera lägen att skjuta på mål men inget gick in eller så vart jag stressad..
Men att ja vi har prov i morgon och jag glömde boken men vi övade ju en timme i skolan + en timme i går = två timmar och sen har jag övat i går och lite med emma idag typ 3.5 timme så jag klarar de nog skit bra..brukar ju egentligen öva 2 timmar typ på varje prov så att..
HAHAHA!! men jo idag hände typ ingenting i skolan..men att sen slutade vi kvart i men hulda och jag stack 20 i och kuta till bussen och precis när vi kom till busshållsplatsen så kom bussen..snacka om taiming ( stavning? )
Det kommer en ny header så småningom när jag fått in bilderna på datorn :Dså den som är nu är bara tillfällig :))
Snart ska jag sticka med hulda till minimarket och köpa något kul, haha..nej de va inte kul men att jag har inget att skriva om!!

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG NÅGRA INLÄGG UNDER!!
AVSLUTAS PÅ SÖNDAG SÅ!!

damP?
HIhihihahahahehehehahahahihihihhehehahahah, kul va? ;)
men va fan puss hade<3