torsdag 23 juni 2011

Den 23 juni tvåtusenelva

Haha, intressanta rubriker jag har (a'
nej men idag har jag värkligen inte gjort NÅNTING!
hahah, vid halv 5 hade jag inte ens bytit om! haha, lat jag är (a'...men jag har gjort en bra sak idag iaf, torkat damm i hela huset, jo jag är dam allergiker ( stavning? )haha nyser som fan! haha..intressant jag vet. Men nu på kvällen har jag varit med aino och vi latade oss bara och skrattade..skrattade...och skrattade! haha, härlig människa de där --> ainolainensbloggilainen
Men att i morgon klockan 8 far vi till stugan och gissa vad jag ska göra --> SOOOOVA! :D:D::D:D:D
härligt sägerjag bara! men eftersom jag inte har nått intressant att berätta om mitt liv så kan jag lika gärna göra en massa onödiga inlägg. fixar de juust :) kramkramskumbanan :) ( inte för att de rimmar men de rimmar i min hjärna..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar