torsdag 23 juni 2011

har inte haft dator



Men just nu är jag på  pappas dator.  :)
men kan berätta om dagarna jag inte har bloggar :)

Tisdag
steg upp tio över sex och fixade mej. Hade mina ljusblåa shorts, vitt linne - gina tricot och min ifk tröja :) har bilder men jag kan ju inte ladda upp nu eftersom jag inte har min dator. Men att vi var nyckelvakt 7-11 , de va väl ganska chill, vi hade en nyckel och skulle sitta på en stol och när nån kom och fråga om nyckel så gick man efter och öppnade en dörr, typ. Haha simon och björn va i kiosken så jag härjade lite med dom, -.-
Man fick ta vad man ville från kiosken, nomnom :)
När jag kom hem så chillade jag och sen va jag med aino. Vi skulle ut och fotta men vi orkade inte så jag va hos henne och chillade men sen kom peter och joel dit och va fittiga. Så deras pappa blev skit sur och slängde ut oss. Vi sköt lite skott och så men sen stack vi till bomans och spelade fotboll<3 de va fett kul och sen började de spö regna asså de va helt sjukt! haha, men vi sprang ut mitt på planen och sto där i regnet. sen nör det gick över så va vi så blöta att vi bestämmde oss för att simma, så vi stack till gröna udden och simma för de va massa folk på lilla holmen så vi kunde inte va där, :(
Vi badade bastu sen och sen kom de nå finnar och bah : det är bara för badgäster och blablabla! haha
Vi halv 11 så måsta kiviniemis fara hem så då stack jag och joel också.. sen så jag på en film som hette Summer catch,



































Den va väl helt ok, hade sett en liten del av filmen tidigare men kom inte ihåg nånting typ.
                        Betyg: 3/5 = helt ok
handling : Ryan bor på Cape Cod och drömmer om att bli stjärna i baseboll. Men när han får chansen störs han av frestelser vid sidan om planen, en vacker ung kvinna som är på Cape Cod på semester.kort men ni får leva med de :)

ao men ska vi ta                                              Onsdag
Steg upp vi kanske 12 nån gång, kommer inte ihåg :) 
Men ao, gjorde ingenting till typ 1 då fixade jag mej och for ner till stan och chillade halv två kom madde och sen kom valle så skulle vi vänta på Gabbe och Jon men dom kom aldrig så vi typ börja cykla efter vi hade vänta i en timme och då kolla madde mobilen och såg att hon hade messat halv tre ist för halv två, haha men vi mötte Nylle, channa och alex på vägen :) och sen kom Gabbe och jon dit också, så vi stack till banken och tog ut pengar men dom villle bara leka i lekhörnan och dricka gratis saft, hahaha, vissa växer aldrig upp..haha nej men sen stack gabbe och jon hem för gabbe hade så jävla ont i armen :/ så jag och madde stack till hesburger och åt frukost, tjocka vi e<3
men sen så for vi till klinten rondellen och vänta på hennes mamma och madde kåta sönder på en femtonåring :) brabra! Men att sen cyklade jag hem och chillade, städade lite packade och åt middag. Men klockan nio stack jag till skateparken och mötte gabbe och jon :) vi gjorde inte mycket men sen blev jag och jon lite ägda, haha. men de ska vi inte gå in på. Men vi stack till lilla holmen och chillade på taket till typ 11 men sen måsta vi fara hem. Men gabbe och jon mobbade mej med eric saade och justin bieber :@ morrrrrmorrrr
fy fan alltså! men hemma så chillade jag bara :) 

jeo så har mina dagar varit för dom som ville veta :) Haha men idag skulle jag väl gjort nånting men det spöregnade jo så att de blev inget :(  men ska väl till stugan idag och sen på söndag ska jag till nagu ochochochoch på onsdag far jag till åbo och spelar fotboll!!!!! <3<3 i fem dagar och de kommer bli AWESOME!  fan va kul, läääängatar!! haha, och efter aura cup blir det nagu i en vecka ! helt awesome! <3 
men jag kommer nästan inte blogga nästa vecka :( men kanske månda-tisdag men från onsdag-söndag kommer jag inte ha nån datorn eller nånting så :( men kommer bloggar så mycket jag kan när jag e i nagu :) så yeo :D puss och hade grymt bra eller nått <3 
*ingen bild för jag har ingen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar