måndag 20 juni 2011

Jag skrattar idag :)

Amen idag har jag inte gjort så mycke, iallafall i morse steg jag upp klockan 7 för att laga frukost till mamma och pappa :) lagade en massa saker, hihi. sen giick jag och la mej igen, sov till halv 1 :)
steg motvillit upp och fixade mej, sen kollade jag på tv. Haha jag kollar på tv hela tiden nu för tiden (y'
haha, men att vid 4 bytte jag om till träningskläder, --> fotbollsträning! det gick helt bra men efter en övning fick jag så JävlA ont i båda knäna kunde knappt gå, men de gick om och sen kunde jag gå och skjuta men inte springa så jag var med i skottävlingen.mamma kom och hämtade mej och sen så for vi hem och jag duschade och åt middag. Sen fixade jag alex header, den blev väl ok inte helt bra men men:)
vid halv tio stack jag till aino och vi cyklade ut och skulle fotta men vi stack till lilla holmen och sen efter en stund och Gabbe, Robba och Tobias sjöblom :) aino blev lite lätt sur, haha! Men haha, ojoj..
sen hade vi sand krig, eller ja..jag och robba. jag har sand överallt! fan jag har i örat!
men att sen så mobbade gabbe mej och då blev jag ledsen men sen fick jag en kram och då blev jag glad igen :) Haha, aino fick också en kram men hon blev inte lika glad hahahahah! (y'
Men sen så stack alla hem och på vägen hem så låg de nå folk i gräset och knullade!! HAHAHAHAH!?
FAN DE ROLIGASTE JAG HAR SETT!! hahahah! omg! men men
aa, men när jag kom hem så chillade jag vid datorn..men i morgon ska jag jobba på Alandia cup, ska upp klockan 6! haha, men att jo. så ska väl sova om ett tag..men jag kan inte va på datorn för att då märker mamma och pappa att jag e uppe när jag ska sova.. så hade trevligt :)<3
ossi när han var omkring 1 år <3

ossi

vatten, men otydlig när jag har stora bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar