måndag 27 juni 2011

Nagu :)

Yeo, igår kom jag till nagu, men jag kunde inte blogga då för jag hade inte tillgång till internet ;( Men ni får leva med det :) haha, snäll jag är. Men att idag vaknade jag tio i 11 vilket är tidigt för mej, haha men att då hade hulda (som jag är hos ) redan stigit upp, så jag klev upp och gick ner till nedre våningen och där va hon. Jag åt en yoghurt till frukost och sen gick vi och bytte om till ridkläder :)
Efter de så gick vi ner till garaget och gav kaninerna mat och sen till stallet för att ta in hästarna och fixa i ordning dom. Hulda tog Jutte och jag tog Inter :)  Så vi fixade dom och sen så red vi ut :) vi va ute kanske 1 timme eller nånting, hade inte så mycket koll på tiden,haha. Men vi rev över en gräsåker med typ en meters gräs och ja de va fett kul! haha, sen racea vi lite också! fett kul. Men att just nu så duschar hulda och jag chillar lite och snart så ska vi cykla 9 kilometer in till stan och sen tillbaka så ja, hurtiga flickor e vi (a'
Men vi ska väl chilla ganska hårt så :) hihi a men bloggar ikv om jag får ha datorn så att ni kan ju kolla in annars så skriver jag i morgon :) pusshejj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar