måndag 27 juni 2011

AllalalalongalalallonglongilongKALSONG!!j

ja att man kan inte göra nått annat än älska min och huldas natthumo!!
jao att vi sitter här och har det väldigt trevligt eller inte :) hahah, vi spelade kort och så spela vi Bluff, och jag tog upp varje kort hulda satt i slutet, älskar min taktik<33¨
amen, vi ber i kyrkan :) har ingeting att skriva om annat än att jag och hulda har jävligt mycke ben muskler hahahahahahahah,vi e biffarna von Nagu :) hahah nej jag har inte tråkit och detta är ett helt jävla onödigt inlägg..haha hulda har weeeedggiiii, jag också för den delen..obäkvämt! men att jo, vi cyklade till stan..(eller va fan man ska kalla det ) jao och de va 19 km :) puss att jo vi e biffaR. ja men det kommer bilder nån gång i livet.. ja hmen att vi har det trevligt. men jag kanske laddar upp nånting efter aura cup, venne :) puss hejj att detta onödigt :)<3

2 kommentarer:

  1. Hej, nu är vinnaren av dagens blogg avgjord! Gå in på min blogg och se om det blev du. Om du inte vann... Anmäl dej en gång till! :)
    http://johannalives.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-ny-omgang.html

    SvaraRadera
  2. Dragit veckans blogg-Kolla om det blev du :)

    SvaraRadera