söndag 19 juni 2011

nittonde juni tvåtusenelva fortarande :)

Nej men att idag har jag inte gjort mycket.. vaknade kvart i tolv och chillade ganska länge..men sen måsta jag eta frukost och de smaka piss, kan inte äta på morgonen och speciellt inte när jag inte e hungrig! usch.
amen jag lagade en header åt minna, linn och mimmi :) den blev väl ok inte den snyggaste men jag har typ ingenstans att fixa dom så  att jeo..men hoppas dom e nöjda annars får dom fråga nån annan spelar ingen roll för mej. :)
men att jo, sen så vid tre så måsta jag packa ihop och fara till färjan, friheet! <3
Haha, började på en header åt alex eftersom jag inte fått bilder av channa ennu :) Så när jag ha fått bilder av henne så ska jag börja fixa hennes :) Många som vill ha, brabra nu när vädret är piss!
vid kvart över 6 så va vi hemma så jag åt middag och skulle cykla ner till stan för att va med Robba och Gabbe men sen så började de regna as mycke så vi for inte iaf. :( tråkit eftersom  jag inte hade nått att göra.
amen sånt e livet, jag har haft tråkit hela kvällen. Men åtta kollade jag på batchelrolette sverige ( stav? ) haha, de va ju final och chrisoffer vann! JA :D
Haha, men jag hade "hejjat" på honom från början! Men sen började kärlek på menyn. Helt ok film :)
Kan berätta: en tjej som hade en syster och sen dog systern men hennes barn överlevde och då måsta systern ta hand om barnet. Systern va kökschef och sen kom det dit en annan som ändrade hela köket, nick hette han. men sen så blev dom typ kära och ja..bäst på att föklara? NÄE! haha men ni kan söka på google om ni vill veta mera :P  Haha, jag gör det enkelt för mej :) (a'
menja nu ser jag på million dollar baby, den e värkligen jätte bra! kopierad förklaring :) ---> Amerikanskt drama från 2004. Den tidigare proffsboxaren Frankie driver en boxningsklubb dit Maggie kommer. Hon har bestämt sig för att bli proffsboxare och vill att Frankie ska träna henne. Frankie är inte ett dugg intresserad av att hjälpa Maggie eftersom han inte tror på att hon har någon chans. Men det Frankie inte räknat med är Maggies envishet och hon är fast besluten att nå sitt mål. Hon sätter i gång och tränar själv och det dröjer inte länge förrän hon blir upptäckt av klubbens allt i allo som tar henne under sina vingar.
I rollerna: Clint Eastwood, Hilary Swank, Morgan Freeman, Jay Baruchel. Regi: Clint Eastwood.
Yeo men att nu har jag ingeting att skriva om längre så att hade gött :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar