lördag 18 juni 2011

nittonde juni tvåtusenelva

I morse vaknade jag typ 12-1 kanske ? vet inte kollade inte på klockan..som vanligt.
Haha, börjar bli en vana nu! 
Men att ha inte gjort nånting typ, varit på datorn till typ kvart över fyra och sen bakade jag tårta med Elin, min kusin..Hulda vet vem d e! HAHAHAHAHAH!? ( elin: om du läser detta så oroa dej inte de e bara lite fel på huldas syn..) 
Men att jo, sen gick jag hem och typ gjorde inte mycke, va typ på datan<3 love it..även om den har sina stunder..men nu ska vi prata om gladare saker :D
haha, vid sju gick vi upp till moster på middag :) De va lammkotlett med nypotatis och vitlökssmör<3 Gottgottnomnom! höll på att spricka och sen till efterätt åt jag jordgubbstårtan som jag och elin hade baka tidigare på dagen, bilder kommer i morgon när jag satt över som :)) 
sen blev det jordgubbar över så vi åt dom och spruta massa grädde över dom, namnam!!
tjockt jag vet.
Men att sen så satt vi och pratade jätte länge eftersom Marc va här, min mammas småkusin som jag sa i förra eller förr förra inlägget :) 
ao, nu har jag varit i bastun och efteråt sökte vi reda på lite släcktingar :) a
amen, laddar upp lite bilder nu så att :) Hade trevligt<3 
































Jordgubbar och en sedesärla som jag fottade idag :) rätt nöjd med bilderna :I,  bara den första ä redigerad..ingen annan ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar