fredag 15 juli 2011

Regn -.-

Suck just nu regnar det för dom som inte märkt de redan, haha!
gud va jag e rolig? eller inte men jao, igår va jag först till vestansunda och mockade till Fuxen :) sen va jag och syster till Masa! Kändes som om jag inte träffat honom på JÄttttttee länge men ja de va ju kanske en månad sen ;/ men jag badade honom och han stod jätte fint :) han hade växt lite men han hade fått jätte mycket rumpa! bebis! gud va jag har saknat den ponnyn!! men iaf jag va klar halv tio och då åkte vi därifrån :( Men vi for och simmade med astrid, hon tyckte de va jätte roligt ! Och de va dessutom aas varmt i vattnet! haha, fick astrid att simma, *stolt* :) men sen fick hon kallt :/ så då gick jag upp och hon fick låna min handduk och sen hade emmi glömt en filt eller nånting så hon hade inget att vira in sej i i bilen så då fick hon låna min huvtröja! gud va söt hon va i den!




































Så här såg hon ut :)
söt va? SötasT
men jao idag har de inte hänt mycket steg upp vi 10 men vaknade halv ungefär lite tidigare :) men ikväll kanske jag ska till sjödagarna med Tobbe om de inte regnar ;) kulkul, TOPPE SKA HA DEN! Aura cup 2011♥ 
haha jao men jag lär väl blogga ikv :) 
förresten om ni undrar varför jag inte bloggar varje dag exakt e för att jag använder pappas och mammas dator och jag får bara ha den om den e ledig och på :/  så äre :(( men laddar upp lite bilder från aura cup nu :) 
@COPYRIGHT PÅ ALLA BILDER! 








1 kommentar: