söndag 17 juli 2011

sorry för risig uppdatering :/

Förlåt får risig uppdatering :(
Men igår så va jag till Geta med motorcyckel, jag åt typ en burgare och sen chillade jag..men att jao, sen stack vi hem och då fixade jag mej och sen stan och träffa Becca, Becca och Frida ;) de va väl trevligt, socialt så in i helvete men a. Sen stack typ beccax2 och jag till becca s och hämtade becca f saker sen for hon så jag och becca s va kvar och chillade :) vi såg på tv och sen typ städade vi lite medans Marika ( beccasmamma ) hämtade Henning. Ja de blev jätte fint ? ao men att sen åt vi Entrecôte♥ gottgottgott!
Ao, men sen stack vi väl ner till stan och chillade, kollade sjökvarteret! Och alla måste veta att jag och becca Är BÄST på att cykla (a' haha lite lätt sliiir men ja annars va de nog fint jo :) Vi träffade Wilma♥ så vi va med henne och chillade på nån random cykel, haha fan va grymma vi e! hov da nok♥ haha jao men vi typ skrattadeskrattadeochskrattade!! fy fan alltså.
Men sen vi typ 11 måsta becca hem så då stack jag till mina föräldrar och vänta på att vi sku fara hem typ? fråga mej inte vrf o.O
Men a, idag steg jag väl upp typ kvart i åtta och fixade mej --> stugan. Ser ultra risig ut så ingen bild om jag inte tar med webbcammen, får se. Men ja annars så har jag sovit i typ 4 timmar med min kisse som kom med idag för typ 3 gången i hennes liv, gulle♥

Men e på mammas dator så har inga bilder :( så blir tyvärr inga ;/ men HADE♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar